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Assetto Corsa 1.6 Changelog

#1

Assetto Corsa 1.6 Changelog

in Assetto Corsa News Pc & Konsole 18.05.2016 19:08
von G-Drive • Gründer & Forum Betreiber/Inhaber | 5.271 Beiträge | 203082 Punkte

1.6.0
- Oculus Rift SDK 1.3 (WIP Pre Alpha)
- Fixed self shadowing on tyres
- Fixed wrong log output
- Dynamic controllers for turbo boost
- Added RPMS input to dynamic controllers
- Implementation of Scalable Apps
- Fixed replay Interface
- Fixed setup info screen
- Fixed race non progression when player is not moving
- Improved MP collision system
- Improved AI fuel handling
- Fixed Hotlap Mode unlocking achievement through not valid laps
- Fixed deltaT for renderAudio
- Bodywork and horn volumes uses engineVolume
- Bodywork's smoothvalue use a different alpha
- Added analogic placeholder for car modellers
- Added option to draw driver's label on focused car (system\cfg\name_displayer.ini -> DRAW_FOCUSEDCAR)
- Fixed CameraCar bad nearplane when forcing camera mode change (see exiting from replay)
- Implementation of Chat App (system\cfg\chat_app.ini)
- SharedMemory: Moved AirTemp/RoadTemp from Static to Physics, old values in static are deprecated
- Timing use also the hour/minutes format
- Fixed GoToPits Cheat to start from the pits.
- Added 4 Wheel Steer systems (Nissan Skyline , Mazda RX7)
- acServerManager : storing Driver data also save the current model/skin, so through drag&drop the saved skin can be used on a new slot)
- Added flags indications for completed session in leaderboards
- F9 overlay leaderboard is now avoiding red colours for better differentiation of opponent proximity indicators
- Added new [ASSETTO_CORSA] SIMULATION_VALUE parameter. Increase the number to increase simulation value. Defaults to 0 for obvious reasons
- Engine performance is now dependent on air density/temperature
- New AWD transmission code, still WIP (Nissan Skyline & Alfa 155)
- Fixed pitstop window not appearing when AI retired some car
- Experimental heating corrections on semislick tyres for Lotus 2-11, Exige Scura, Exige 240 and S3, Lotus Elise SC, KTM X-Bow, Mazda MX5 ND, Toyota AE86 Tuned and Drift
- BOP for GT3 cars
- Improved Mercedes AMG GT3 data


zuletzt bearbeitet 18.05.2016 19:08 | nach oben springen

#2

RE: Assetto Corsa 1.6 Changelog

in Assetto Corsa News Pc & Konsole 18.05.2016 19:19
von Andre Wolf (gelöscht)
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und auf was heißt das auf deutsch ??? :)


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#3

RE: Assetto Corsa 1.6 Changelog

in Assetto Corsa News Pc & Konsole 18.05.2016 21:46
von G-Drive • Gründer & Forum Betreiber/Inhaber | 5.271 Beiträge | 203082 Punkte

1.6.1
- Fixed Oculus Rift rendering


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#4

RE: Assetto Corsa 1.6 Changelog

in Assetto Corsa News Pc & Konsole 19.05.2016 06:39
von G-Drive • Gründer & Forum Betreiber/Inhaber | 5.271 Beiträge | 203082 Punkte

Was ich sehr interessant finde ist Motorleistung ist nun abhängig von der Temperatur so wie es in echt eben auch ist.
Für die die nicht wissen was damit genau gemeint ist, wenn es kühler ist hat der Motor mehr Power und wenn es warm wird sinkt die Leistung.


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#5

RE: Assetto Corsa 1.6 Changelog

in Assetto Corsa News Pc & Konsole 19.05.2016 08:58
von Gelöschtes Mitglied
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Bin gestern abend auch nochmal den Mercedes AMG GT3 gefahren...

Scheint auch gut zu gehen mitlerweile.


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